یکشنبه , سپتامبر 22 2024

اداره برق سعادت آباد منطقه 2 تهران

اداره برق منطقه 2

 

نام اداره : اداره برق منطقه سعادت آباد

آدرس : تهران ، شهرک غرب ، خیابان شهید فرحزادی ، نبش ساختمان میلاد نور

کد پستی :

صندوق پستی :

شماره تلفن دفتر : 88071717 – 021

تلفنخانه : 88089864 – 021

فکس : 88071818 – 021

سایت :

 

4 comments

  1. فقط بلدید پول برق رو اضافه کنید آیا از ۱۰ سال جلوتر نباید میزان مصرف برق رو پیشبینی کرد برق مملکت من کجا میره که هم پول برق رو چند برابر باجریمه هاش باید بدم هم بی برقی بکشیم مگه اینجا افقانستانه یا کشورهای عقب موندهآفریقاییه که هرروز برق بره رئیس اداره برق نمیتونه سریع باید توسط نهادمربوطه عزل شه خواهشاً اهمیت بدید .

  2. سلام وقت خوش
    عليرغم سرچ در اينترنت و سرچ حوادث برق سعادت آباد شماره تلفن هايي كه ثبت كرديد هيچكس جوابگو نبود
    ما بلوار پاكنژاد بن بست شكرآيي هستيم حدود ٢:٣٠ دقيقه برق رفته و متاسفانه برق آسانسور و پمپ آب خاموش شده
    با هر شماره اي ار برق سعادت آباد هم تماس ميگيريم جوابگو نيستند ما الان از كدوم مرجع بايد پيگيري كنيم. ؟؟؟؟؟؟!!!!

  3. سلام وعرض ادب
    بنده چند روز پیش درخصوص قطع شدن برق در نیمه های شب خیابان کوهستان میثاق متنی ارسال کردم که انرا حذف نمودید .
    به چه علت ناراحت شدید از نحوه مدیریت گله نمودم
    دقیقا چهار ساعت ما برق نداشتیم وقتی که هم وصل شد پنج یا شش بار در فواصل هر ده دقیقه وصل میشد دوباره قطع میشد درست همین روند تکرار شد به ارواح برادر شهیدم این قطع و وصل شدن پشت سر هم تکرار شد که منجر به از کار افتادن دستگاه مایکروفر شد.
    بردار من چرا متن من را حذف نمودید مگه مطلبی غیر از واقعیت نوشته بودم .
    دیشب که مصادف بود با اولین شب ماه مبارک رمضان مجدد شاهد قطع شدن برق بودیم اما وصل شد.
    نه اینکه همانند چند شب قطع وصل قطع وصل
    چه شخصی جوابگوی خرابی لوازم برقی که به اصطلاح مبلغی هم بابت اینگونه موارد کسر میگردد خواهد بود.
    بهزاد انصاری

  4. مدیریت محترم برق سعادت اباد،
    باستحضار میرساند معبر فرعی منشعب شده از کوچه 304 گلستان شمالی به خیابان اصلی مهستان شهرک غرب از هنگامه غروب تا سپیده دم بامداد، در تاریکی مطلق فرو میرود و بسیار مکان ناامنی برای عابرین و ساکنینی که مشرف به کوچه هستند میباشد. عملا این کوچه ی تاریک که طول آن 30 متر و به عرض 6 متر و کاملا مشجر است و دو سمت آن دسترسی پیاده از یکطرف به خیابان مهستان و از طرف دیگر به کوچه گلستان شمالی دارد، ، مکان امنی برای انواع بزهکاری و کجروی های اجتماعی برای برخی که بدنبال محلی مناسب برای کجروی ها می باشند، شده است. بارها این مهم، و حتی سرقت هایی که ناشی از سو استفاده از تاریکی از منازل شده به اداره برق و کلانتری محل و پلیس 110 تلفنی منعکس ، لیکن تا کنون ترتیب اثر برای تامین روشنایی و امنیت نشده است و آخرین بار که با کلانتری 124 شهرک غرب در مهستان صحبت شد فرمودند تامین روشنایی با شرکت نیرو است و تامین امنیت با ما. که متاسفانه در این چندین سال که ما ساکن محله هستیم ، برای ساکنین نه روشنایی تامین شده و نه امنیت. .. فقط کافیست یک شب زحمت کشیده به این مکان به عنوان مدیر، سرکشی فرمایید تا عینا متوجه عرایض بنده شوید. الان هم مجددا چندین بار به دفتر جنابعالی با شماره ۸۸۰۸۹۸۶۴ داخلی 8 زنگ زدم متاسفانه منشی شما بعد از سه بار تماس مرا به به مسئولی وصل نکرد و پاسخی هم دریافت نشد و دیگر بار که زنگ زدم منشی شما هم جواب ندادند …خواهشمند است این مهم را شخصا رسیدگی بفرمایید بنده حتما حضورا جهت عرض ادب خدمت خواهم رسید. نمیدانم سیستم اینترنتی شما، ایا بگونه ای هست که این یادداشت بنده را به رویت جنابعالی برسانند یا نه. البته از این یادداشت که به سایت اداره جنابعالی ارسال میشود ، بنده پرینت میگیرم و با ذکر تاریخ و ساعت ارسال پیام، تقئدیم شما خواهم نمود. ارادتمند دکتر دمرچلی استاد گروه مهندسی معماری دانشکده تهران غرب موبایل 09120815290 آدرس: تهران، شهرک غرب، خ مهستان، گلستان شمالی کوچه 304 پلاک 12 طبقه اول شرقی مورخ 19 شهریور 1402 ساعت 9:25 صبح.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *